søndag den 5. februar 2012

Sangild

Dragten er klar så nu må han godt komme! Altså min nevø. Buksedragten har ligget i et stykke tid og har manglet lige det sidste. Lige det sidste, her hjemme, er oftest det med at få hæftet ender og syet knapper i. Men nu er det gjort og dragten er færdig.

Dragten er hæklet efter Sidsel Sangilds hæfte "blødt til baby" et hæfte med en række fine og enkle (for mig) vejledninger. Hæftet har jeg købt HER.

En sidste bemærkning. Dette er IKKE et sponsoreret indlæg, jeg anbefaler blot Sangilds hæfter da jeg selv synes godt om dem.

Kh Laura, snart Moster

8 kommentarer:

  1. De er da bare super seje!

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet flotte! Tillykke med den lille nevø :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde de bukser:-)

    SvarSlet
  4. WOW! Sådan et par ville jeg faktisk gerne have i størrelse Kamilla ;) De er SUPER flotte!

    SvarSlet
  5. Super flot arbejde, sådan en dragt vil jeg også lave når vi en dag skal have nr. 2 :)

    SvarSlet
  6. Hej Laura.
    Sikke nogle helt fantastiske bukser!
    Tak for anbefalingen. Jeg tror faktisk jeg har hæftet et sted i gemmerne, men skal da lige have det frem igen, så jeg kan eksperimentere med de fine bukser næste gang der er et barselsbesøg under opsejling :).

    Maj

    SvarSlet