torsdag den 7. juli 2011

Tema-hækling og bøger der søger nyt hjem

Jeg har vist fået is på hjernen.

 Kan du bedst lide softice i vaffel eller i bæger?

Jeg er gået i gang med den helt store oprydning her hjemme og fandt ud af at jeg havde gengangere af disse to bøger. Jeg har faktisk 3 af den der hedder SY SELV fritidstøj, så jeg har to af dem der søger et nyt hjem + den der én af dem der hedder SY SELV personlig stil.
Kunne du tænke dig bøgerne eller bare én af dem så send mig en mail.


Kh Laura

4 kommentarer:

  1. Kunne du måske vise lidt billeder fra bøgerne, tror det er nemmere at finde ud af om det var noget hvis man ikke på forhånd kender dem. Er mest nysgerrig efter den sidste.

    SvarSlet
  2. Dem kunne jeg gerne være interesseret i :o) Hvor i landet bor du henne? -s- Hilsen Heidi Clara

    SvarSlet
  3. Goddag *sms*

    Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god dag...

    Hvis du vil svare ville jeg blive glad hvis du gjorde det via min blog (:

    Mange knuser fra Dytbat/Lise

    SvarSlet
  4. Aii, hvor er den fed, den is!

    Jeg hækler selv rigtig meget. Hvordan hækler du snoningerne?

    SvarSlet